SERIEPREMIÄR!

Ja äntligen är det dags för FFFs seriepremiär! Har haft lite fjärilar i magen hela dagen & nu är det "bara" 4 timmar kvar tills domaren blåser igång =) Är nyfiken på hur vi kommer att spela, hur dem spelar & givetvis på de nya supersnygga matchkläderna!! Lite tråkigt att vi inte startar på hemmaplan dock men nästa söndag, den 7:e kan ni alla komma och spana in oss ;-)

Sitter och tittar på OTH och väntar på att riset skall bli färdigt så att jag kan avnjuta min korv stroganoff, mums. Nej, nu ringde klockan, dags att äta!

So long!

Kommentarer
Postat av: Klarrie

Jag hoppas jag får notera dig i skottstatistiken =) haha jag låter som en materialare :) Puss

2007-09-24 @ 16:47:49
Postat av: l-o

Det är du & Nisse =)

2007-09-24 @ 16:55:10
URL: http://saralo4.blogg.se
Postat av: tulle

jabbadabbadoooooooo! ohh fjärilar i magen är ett fint tecken på att vi kommer vinna! nej men jag hoppas det iaf :) ses om typ några minutas!

2007-09-24 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback