Ont i hela kroppen!

Ja det gör det verkligen efter detta avsnitt av Grey´s Anatomi och detta skall fortgå i 2 avsnitt till...herregud hur skall man klara av det? Det måste i alla fall vara världens bästa serie!
Det blev en liten oplanerad bästiskväll idag också, alltid trevligt det. Bjöd Gabby på pasta med tomatsås och brända kolbitar aka bacon =) och efter Idol och till Grey´s blev det ost, kex och vindruvor, mumisgt värre. Nu är det Idolomröstningen och ja det är också ett av våra favvoprogram..Gabby är kär i Andreas och jag är kär i Mattias...haha. 
 
Nej, nu skall jag titta efter fler recept till min och Emmas middag på fredag =)  So long!

                                                                              image2

Kommentarer
Postat av: Klarrie

Hur fan ska jag klara mig utan Greys! Helt fantastiskt program.

2007-09-27 @ 08:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback