Idag är det lördag

och som så många gånger förr så skall det festas till det även denna lördag, mer om detta kan ni läsa på för tillfället den mest uppdaterade bloggen  http://www.fmptolsson.blogg.se/  =)

Just nu sitter jag och tittar på Kärleksbrev och väntar på att bästa tjejerna skall anlända så att vi kan komma igång och uppnå vårt esse ;-)
Annars är allt som vanligt, skola, träning, matcher och gevetvis träffa bästa tjejerna lite då och då.
Har varit i stan idag och besökt HM för första gången, I really LOVE HM, det är helt perfekt att det har kommit till vårt kära Landskrona. Sedan väntas ju Gina, Håkanssons & Hemtex med...hörde även igår att Espresso House eventuellt skulle komma också, kan det bli bättre? "En Chai Tea Latte tack =) "
Igår var en rolig dag det eller ja i alla fall kvällen....var och tittade på Falkens hemmapremiär sedan begav vi oss till Klarries place för att inta lite rödtjut, fint var det. Ner en runda på stan vilket inte var en höjdare i början direkt, men sen....sen när allt stängde då jävlar var det håll igång på högsta nivå....haha. Jag citerar :"
Par som bråkade, killar som tuffa till sig, en liten flicka som grät och mitt i allt detta står vi tre och bara as garvar" riktigt bra sammanfattning där Tulle.

Nej, nu ska jag gå och göra mig i ordning! Ha en trevlig kväll därute.....

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha din kommentar i Tulles blogg.. riktigt fin, "baggens, va jag där?".. haha va fan hände i lördags.. Sjukt! :) Despan hos mig imorgon, du kommer väl antar jag?

2007-09-24 @ 14:48:27
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: l-o

Haha, ja jag vet ärligt inte...haha. Lördagar är magiska & Tages ännu mer magiskt...haha. Vet ej om det är positivt eller negativt dock..haha. Yes, jag är given imorgon. Vilken tid är det?

2007-09-24 @ 16:42:52
URL: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback