Hur ofta har man tur med vädret?

Ja, typ aldrig skulle jag vilja säga. Men nu när jag tittar ut & det regnar igen  inser jag att jag faktiskt hade det idag när jag cyklade hem ifrån stationen. Regnade dock lite imorse men det var då det...Ja, nu kom jag ändå in på dåtid fast att jag bestämde mig för att inte göra det egentligen men nu är vi ändå här så....Jag vet att jag har fastnat i vissa saker i dåtiden, vissa vet man inte varför medan andra kan man förstå lite i alla fall men jag behöver verkligen komma ifrån den tiden som varit. Visst älskar jag många saker som har hänt i mitt liv förr men de bevaras som ljuva minnen de andra sakerna bara etsar sig fast & vägrar släppa hur gärna man än vill. Men det ska försökas att ändras på! Känner att det är dags nu, inget specifikt så utan bara överlag (så nu slipper ni fråga).

Helgen var lugn som bara den. I fredags var det film- & mystajm här hemma med Gabby, Tulle & Li & lördagen bestod av fotboll & mys hemma hos Li sedan en snabb runda ner om staden, kan ju inte hålla mig borta ;-) Viktigt att tillägga var kanske att vi hade innebandymatch både lördag & söndag...Full pott dvs. två vinster men glömmer de helst ändå. Fattar inte vad det är med mig men det är riktigt frustrerande när man verkligen vill & det inte går alls.

I dag har vår lilla klass varit på studiebesök eller snarare föreläsning på SDS (Sydsvenska Dagbladet) & det var en mycket bra dag som gav mycket inför framtiden, inte varje dag man känner det inte.
I kväll blir det kanske mys med Gabby & Klara & kanske någon till? vet inte riktigt vad planerna är men de blir säkert bra när bästa tjejerna är inblandade!

Ja det var allt från mig för denna gången, ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Gabby flabby

spindel spindel i saras tak, säg vem du vill äta upp! joooo l-oo jooo l-ooo.. mouuuhhaaaaa!

2007-09-11 @ 13:17:44
Postat av: Klarrie

Fan om man verkligen vill fråga då? haha :) Puss!

2007-09-11 @ 16:38:54
Postat av: tulle

Din rubrik är: Hur ofta har man tur med vädrat men hur hade det varit om den i stället var: HUR OFTA BLOGGAR JAG.. hmm tänk på den du :)p.s. väntar fortfarande på bilder inne på FB

2007-09-14 @ 13:29:50
Postat av: l-o

Tulle: Hur ofta bloggar DU? =) Bilder finns där gott om ;-)

2007-09-15 @ 19:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback