Alltså...

En dag i skolan som vanligt idag, föreläsning Juridik sedan ner på Tingsrätten för att rota rundor lite, hittade faktiskt något intressant som jag hoppas att vi kommer att få användning av till vårt lilla projekt. Efter det var det en runa inom Zara när man ändå var på plats liksom =) Shoppade en svart Trench (?) men vet ej om jag skall behålla den, får väl ha modevisning för tjejerna så får dem rösta...okej? Sitter & tittar på underbara OTH nu & väntar på att klockan skall närma sig kavrt över 6 då är det nämligen dags för oss i FFF att inta Plantan för att ha teori sedan in i IH & "spana" in FHH så att vi blir minst lika bra som dem, för det blir väl? Haha. Nej, nu ska jag slänga mig på soffan ett tag & vila upp mig lite så detta får förbli ett tråkigt inlägg....


Vissa saker stannar kvar & maler i huvudet, varför? Finns ingen som helst anledning till det...........längre!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är gärna med på en röstning.. Det är alltid trevligt, ibland behöver man det :) Ha en bra dag bästa Sara! Puss

2007-09-07 @ 08:18:28
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: l-o

Tack =) Detsamma & ha en wonderful helg!

2007-09-07 @ 15:34:54
URL: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback