Veckan som gått!

Då det uppdateras väldigt dåligt här (dock bättre än de flesta =)) så tar vi veckan som gått i punktform, blir enklast så för mig men även för dig!  

  • Måndag: Praktik sedan inget speciellt skulle jag tro...jag menar, vad brukar hända en måndag? 
     
  • Tisdag: Praktik, träning, DH alldeles alone, ja tro det eller ej men alla satt vi vid vars en tv denna kväll, eller, inte?
  • Onsdag: Praktik, Grey´s och food hos Olssons på Kingstreet, lovely!
  • Torsdag: Praktik, träning, feber så det blev film sedan sov Fanny och Sunny hos mig.
  • Fredag: Kass fortfarande så låg nästan hela dagen, det enda som gjorde var att titta på Falken på kvällen i stort sett sedan hem i bingen igen.
  • Lördag: Ja, vad ska sägas om den? Var först iväg och tittade på FFF i Astorp med Johanna, tyvärr blev det inga poäng denna match. Åt med Fannys och hennes vänner då hon hade tjejmiddag sedan hände väl inte så speciellt mycket skulle jag vilja säga.
  • Söndag, idag: Begav oss först till Ängelholm för att titta på vår innebandystjärna Antonia "Tojan" Andersson då de skulle besegra Skellefteå. Tojan gjorde givetvis mål, vi blev nämnda av speakern och hon blev även matchens spelare, Congrats! Hem för att se FHH som tyvärr förlorade idag men allt kan ju inte vara en dans på rosor =) Nu ikväll har det varit film med Gabby och Li, en bra film som jag glömt namnet på....

 Nu är det dags för sängen, praktik imorgon igen och den börjar med en gympalektion som jag ska hålla i.

Dagens ord: Fuckface, ja för det har vi sett ett par idag...haha. Inte bara idag förresten.

So long!


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha fuckface.. Ja, det brukar man se en del av.. herrejesus! Greys på kingstreet på onsdag också.. Fint!

2007-10-22 @ 08:28:50
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: gabriella

en liten rättelse till sofie, det är inte hos olsson på onsdag. men imorgon är det dh på kingstreet. mor & far kommer hem på onsdag så då sviker vi ligan. inbjudan till tisdag kommer via sms ;) ciao !

2007-10-22 @ 08:45:06
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: Sofie

haha okej, tisdag går bra det med ;) Ser fram emot inbjudan!

2007-10-22 @ 11:59:25
URL: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback