Äntligen!

Är tentan inlämnad, så jävla skönt! Hoppas nu att den går vägen bara med!? För tillfället är jag kass på att blogga, men ärligt talat vet jag inte vad jag ska skriva om...Har nog inte skrivit om helgen ännu så kanske skulle man kunna göra det. I fredags var det först träning, jag gillar verkligen att träna om fredagar, sedan var det avskedsmiddag för Klarrie och en LITEN tur i discobilen, dock inte den riktiga föraren som fick köra, men men...Blev sängen tidigt vilket var skönt! I lördags var jag ute och gick en runda, underbart väder ju! Gick i stan i min ensamhet och lite så =) Kvällen tillbringades i Lund på inflyttningsfest vilket var trevligt det med, roligt att träffa folk som man inte träffar så ofta annars...Söndagen tillbringades till största delen ute i Idrottshallen, fast först en ljuvlig lunch på Plantan som vårt kära spelarråd kokat ihop, tack för det tjejer! Efter det spelade herrarna som lätt tog sin fjärde seger, sedan var det vår tur och tyvärr förlorade vi med 6-4. Igår var det DH, kvällsmat och mys här hemma, samma sak idag fast då var det till Grey´s .
Helgen som komma skall? Fredag ska jag tura med pappa och den släkten för att sedan möta upp några från klassen i Hbg och ha det lite trevligt...=) Lördag är det dags för FFFs första lagfest denna säsong vilket jag ser fram emot!

Ja, det var det det...Nu är det sängen som gäller, praktik imorgon =)

Sov gott folk....

                      image4


Kommentarer
Postat av: gabby

vilken läcker bild ;) så fina vi är .. haha helg nu , jadåå va skönt. vi hörs sen babe. ha en bra dag. pussis&kramis

2007-10-12 @ 08:56:28
URL: http://gabbyflabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback