Åh Grey´s....

Finns det någon annan serie som är lika underbar? Svårt att tro det. Till och med jag som aldrig brukar vilja veta vad som komma skall var bara tvungen att få reda på om vår älskade Meredith skulle dö, så vi ringde upp Frida som berättade det för oss....Hade det varit bättre om vi struntat i det kanske? Jag, Tulle, Klara och Elise avnjöt på Kingstreet med grönsaker, dippa, naturgodis och vatten =) 
Annars har det varit skola idag, har haft en av våra redovisningar idag och den gick bra, fick mycket beröm och det är ju alltid kul!  

Imorgon är det projektarbete med gruppen som gäller sedan hem och träna och kvällen är öppen för förslag...haha.
Fredag är det lite avskedsmiddag för Klarrie som ska lämna oss i 6 hela månader för Egypt och på lördag är det inflyttningfest i Lund men denna helg blir VIT då vi har vår hemmapremiär med innebandyn på söndag så på lördag är det jag som är "Taxi var god dröj" ;-)


"Vi delade på kärlek - Jag tog kär och du tog lek"

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja va fan l-o! Jag är riiiiiiktigt besviken.. minns det världens sorgligaste avsnitt av OTH, jag grät som en liten bebis.. Men fick INTE ta reda på vad som hänt! ;)

2007-10-04 @ 08:31:57
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: Klarrie

Jag vet mycket mer nu men som jag lovade igår öppnar jag inte munnen! Men alla måste älska Greys! Puss

2007-10-04 @ 10:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback