Tacka fan för det!

Ja att det verkligen gick bättre på träningen idag. Skönt inför helgens två matcher =) Var ute och gick en långrunda efter träningen vilket var riktigt skönt. Jag gillar kylan, man känner sig så frisk och fräsch av den! 
Ja, då var det redan helg igen, tiden bara springer iväg. Imorgon är det jobb på förmiddagen sedan förhoppningsvis vara lite med mamma och lilla Emma. Är helt galen i den söta ungen! Kanske borde sola imorgon också? Ähh får se om jag orkar det, inte det roligaste jag vet precis, men skönt i och för sig ja vi får se helt enkelt. B-lagsmatch på kvällen så det blir en lugn fredag. Lördag börjar det med match för FFF, där jag och min allra bästa vän ska bilda backpar och det lär inte bli lätt att komma emelllan oss, det borde ni veta nu vid detta laget, tätt följt av match med FHH. Hem, göra sig vacker sedan till Loffes place där det vankas partaj =) middag och Singstar också...Blir antagligen en sväng till inflyttningfesten med vilket kan bli trevligt!

Nej, nu måste jag släcka här så att jag kan sova, ska upp tiidigt imorgon!

See you later alligator...


Kommentarer
Postat av: gabbsan

du bloggar som F A N ! bra jobbat tjejen. hörs sen. ha en bra dag min bästa vän. KISSSSSES!

2007-11-16 @ 10:27:07
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: tulle

ja man kan ju nästan tror att du får betalt för att blogga.. jävligt synd att jag missar singstar på lördag, jag som ahar så ljuvlig stämma.. haha.
ses ikväll!

2007-11-16 @ 10:33:25
Postat av: l-o

gabbsan: säger hon som bloggar 3 ggr på samma dag & du FÅR betalt under tiden =) Love babe!

2007-11-16 @ 16:57:48
URL: http://saralo4.blogg.se
Postat av: l-o

tulle: Ja, vi lär sakna dig men vi lär också ta igen det! Har precis brännt en skiva till ikväll, nice =)

2007-11-16 @ 16:58:58
URL: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback