Sedan i Onsdags har följande hänt i mitt liv....

I torsdags var det dags för FFF att få revansch då vi skulle möta Hjärnarp i DM. Jag som under hela min sk. innebandykarriär skulle agera forward i denna match. Sagt och gjort tyckte ändå att det gick bra. Fick en smäll på min kära näsa så det är dags för Dr.Sara på tisdag igen men ser och känner redan nu att det inte står riktigt rätt till så vi får se vad det leder till. Vi fick vår revansch då det stod 1-0 på tavlan efter 60 minuter. Det är nog det konstigaste innebandyresultatet jag och många andra varit med om, men vi vann och det var det viktisgaste. Nästa motstånd i DM är även de seriekollegor, Malmhaug, tid och datum har jag ingen aning om i denna skrivande stund så ni får stå ut ett tag till ;-)
Fredagen var lugn då det skulle bli match dagen efter igen. Var supersyster till Emilia då hon äntilgen fick sova hos mig. Lite innebandy tittande, Mc Donalds och film.
Lördagen började relativt tidigt. Match mot FCH borta, vinst 6-3 men 0 spelminuter vilket är lika jävla tråkigt varje gång. Förstår inte dessa byten som görs och de som inte görs också för den delen men visst ska bli roligt att se vad som händer inom det snaraste....Iväg till Ängelholm direkt för att se vår egna stjärna Antonia spela match, tyvärr förlorade de ganska rejält men Tojan, du är vår stjärna ändå! Hem göra i ordning både mig själv och hemmet då jag bjudit hem till lite partaj. Ett trevligt litet gäng som sedan begav sig ner mot city. Körde en TBT som vanligt och det var en riktigt rolig kväll tyckte jag, så tack ni som var med!  Och du, vad tror du egentiligen?
Idag har det inte hänt särsklit mycket, inte ens varit iväg och tittat på någon innebandy, känns lite trist faktiskt brukar ju annars vara ett perfekt söndagsnöje =)  Bjöd hem mig på middag till mor annars har det väl mest varit soffan och jag. Hade tänkt plugga lite idag men det gick sådär...haha. Får ta tag i det imorgon!


image5

På återseende! Sara Marie Lindell-Olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback