Operation...igen!

Ja, då fick man domen idag. Blir operation...på torsdag. Tidigt? Ja, men för att de ska kunna rädda den någorlunda måste man göra det inom en vecka och på torsdag är det en vecka sedan det hände.
Så var det med det.

Parktik idag och det gick lika bra som vanligt. Roligt att han ger lite klurigare och mer ansvarsfulla uppgifter ocg dyl. Roligast idag var när vi gjorde en "Vänskapsväv" och ett av barnen säger om mig: "Kan vara sträng när det behövs!" Bara för att jag sade till dem ordentligt en gång igår...haha.

Snart träning, vilket ska bli wonderful, förhoppningsvis i alla fall men man vet ju aldrig där....Får ge allt då det inte blir någon träning på torsdag, match på lördag och fan om man inte får spela en enda minut då!! Hade det bara varit så att det hade skiljt sååå mycket på mig och andra men jag tycker inte att det skiljer 60 min.

DH med bästa tjejerna här ikväll, det blir great!

      Jag kanske? Haha

Ps. Jag har ångrat mig, jag önskar mig inte Ugglan mer...bara om i fall att...haha. Ds.

Kommentarer
Postat av: tulle

lycka till idag!!

2007-11-29 @ 10:17:19
Postat av: gabbsan

hoppas allt går bra idag ! ring sen. love to you my best friend ! KISS!

2007-11-29 @ 10:58:21
URL: http://gabbyflabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback