Onsdag igen...

Kan någon förklara för mig var dagarna blir av, för de verkligen susar förbi? Det var ju nyss fredag tyckte man. Onsdagar är den dagen i veckan som känns som den lugnaste, inget speciellt att göra mer än ev.skola eller praktik sedan bara Grey´s såklart! Denna onsdag har dock varit lite mer på schemat, först praktik sedan tandläkaren (damn I hate it!) och Maderma och nu är jag finally home =) Blir inte många knop gjorda idag känner jag. Måste dock planera och läsa igenom lite till imorgon då min mentor kommer. Just det får ej glömma fotbollen som man får zappa lite på är ju Bonde söker fru med =)

Ni tror säkert att jag ljuger, hade kanske hellre gjort det....NU vet jag i allafall och ja, vad ska man säga? Finns inte så mycket faktiskt, det fattar väl jag med. MEN det finns alltid men.... 

Oberoende av allt så måste jag sticka in med en av de bästa låtarna genom tiderna...

http://youtube.com/watch?v=EJWfQ6ISA4o

Nej nu ska jag rensa färdigt i pärmarna innan Elise kommer. Ha en trevlig kväll allihopa! Heja Sverige =)

Kommentarer
Postat av: gabbsan

låten påminner så mycket om dig & nyår 99-00 !
& några små förälskelser ;) ha en bra dag baby. ring sen så ska jag förklara hur du lägger in youtube klipp. it´s piece of cake ;) LOVE!

2007-11-23 @ 11:49:31
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: l-o

Jasså, är det? Var blev din sista av då? =)

2007-11-23 @ 15:45:34
URL: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback