Om drygt en timme...

är det samling inför b-lagsmatchen. Denna dagen har gått såå himla sakta, längsta dagen på länge, riktigt segt. Kan ju bero på att jag varit uppe hur länge som helst då jag jobbat i morse/förmiddags. Nu när jag bara sitter och väntar på att klockan ska bli sisådär kvart i 7 har jag laddat ner en massa musik däribland lite julmusik och Tommy Körberg, kanske nördigt men gud vilken röst den mannen har. Precis som kära Paul Potts som givetvis redan finns på min dator =) Ska försöka få ner min, Gabbys, Sofies och Klaras favvopsalm från Konfan...ni vet vilken eller hur girls? Såja, då var den också färdig...dags att gå in på Disney nu....

Så om ni inte har något speciellt för er denna härliga fredagskväll är ni välkomna till GA-hallen kl.20.00 =)

Ps.Tulle, jag har bränt uppvärmningsskiva, dock utan Jullåtar och Tommy Körberg, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback