Låt bara denna jävla vecka gå!

Ja, är riktigt trött på det nu, skolan då framförallt. Har den stora redovisningen imorgon så då är det avklarat i alla fall men så finns där ju lite till att göra, som alltid då...Annars känns det som om det har varit en riktig skitdag bara så där allmänt. Helgen närmar sig återigen men den lär bli lugn, viktig match på söndag! En positiv sak som hänt idag i och för sig är att jag fått mitt bredband och telefoni, har dock ingen telefon än så ni får vänta med att ringa på mitt nya nummer =) men givetvis hade de glömt skicka med en kabel och välkomstbrevet med lösenord och dyl. hade fastnat på vägen så då fick jag sitta i kundtjänst en timme, såklart kan inget gå precis som man vill. Men jag klarade av det själv i alla fall, trodde du inte va? ;-)

Nej, läggdags nu så att man är pigg imorgon och presterar någorlunda i alla fall.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback