Kvällen som började perfekt...

och slutade i ren katastrof! Tar hela gårdagen, från morgon till kväll/natt. Morgonen började med frukost hos mamma för att sedan åka ut till IH och samling inför matchen mot Hässleholm. Matchen var riktigt dålig i de 2 första perioderna och bättrade sig i 3:e. Jag spelade bara 1:a vilket kändes tråkigt dels med fredagens match i ryggmärgen och dels tyckte jag att vi inte var mycket sämre än andra plus att vi fick väldigt lite speltid för att visa att vi verkligen kan! Men ny vecka och nya tag! Matchen slutade 3-3 vilket vi nog ska vara glada för. Efter det var de dags för FHH och även denna match slutade lika (5-5). Hem en snabb vända, packade ner sakerna jag behövde inför kvällen och sedan bege sig till Loffe där vi åt Tacos, sjöng Singstar för fulla munnar också givetvis en massa drickande. Ja det blev en hel del och jag har en aning om att det var den jävla Minntun som tog knäcken på mig!? Mötte upp Nina, Maria, Nisse och Tessan på vägen till Greken, upp där ett tag för att sedan gå ner på stan...TBT såklart =) Kvällen i sig var grymt rolig men tyvärr kan en kväll nästan aldrig bara vara rolig...Fattar inte detta!

Dig fattar jag mig verkligen inte på men det är väl bäst så! Men som jag sade låt mig bara vara så låter jag dig  vara!

Hoppas verkligen att vi löser detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback