Hundra år sedan typ...

Ja, ungefär så länge sedan var det jag bloggade. Har inte riktigt haft tid och nu de senaste dagarna har jag inte haft Internet hemma. Har inte i heller haft lust eller fantasi. Så ja det finns flera orsaker till att jag inte har bloggat! Nu då? Ja, just här i detta nu skall jag nog egentligen inte i heller skriva...Sitter i skolan och jobbar med projektarbetet, redovisningen närmar sig och jag känner mig inte helt hundra på vad jag egentligen skall göra, riktigt jobbigt det!

Helgen som gått? I fredags var det nya  "Fredagsklubben" at Henrikssons/Karlssons place. Det bjöds på god mat, Idol och givetvis en massa prat. Lördagen var för en gångs skull väldigt oplanerad, vi skulle ta det som det kom helt enkelt och det blev som så att det sk. nästet bjöd in sina nära och kära, där blev det lite vinpimplande och en massa prat =) Vissa av oss for ner i stan först en snabbis på Tycho sedan Baggens där vi fick den äckligaste Vodka/Lime. In på Tages och shaka runor, ja detta var verkligen en rolig kväll. Blir oftast så då man inte planerat.  Igår var det Sportsöndag med innebandy, först i Ängelholm sedan IH en förlust och en underbar vinst fick vi se. Riktigt bra match den sistnämnda. Efter det var det hem till mamma för att se film med Fanny, Amanda, Cece, Emelie och mor. Såg dock inte sista kvarten då den var för läskig för mig så jag blundade...haha.

Nej, nu måste jag engagera mig lite i arbetet annars stryper de mig =)

So long!


Ps. Riktigt tråkig blogg, jag vet, men vad fan...skulle jag skriva allt som snurrar i mitt huvud just nu hade jag aldrig blivit färdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback