Ta fram din mobil:


Vem ringde du senast ?
Bästisen Mob

Vem ringde dig senast ?
Bästisen Mob även här :-)

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms ?
Absolut inte, hur kan man tycka det om världens bästa vän :-)

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms ?
Elise

Vad står det i ditt 16:e mottagna sms?
Hade jag aldrig gått med på! Vissa grejor slår man inte vad om...Jag hatar ju förlora o vem till missa en fredag i ditt sällskap! ;)

Vad står det i ditt senaste mottagna sms ?
Skojar du. Jag dör. Det hetaste jag någonsin sett. När sexy back kommer flippar jag ut! (Detta sms är från förra måndagen då vi var på Justin. Jag raderar nämligen ganska flitigt på min mobil =)

Vad står det i ditt 10:e skrivna sms ?
Sparar ej skickade, bäst så ;-)

Vad står det i ditt senaste skrivna sms ?
Som sagt så sparar jag ej dem, men jag vet att jag skrev ungefär: Jag hoppas att du såg att jag inte applåderade åt andra laget. :-) (eller något i den stilen)

Har du några utkast ?
Nope

Vad är ditt rekord på snake ?
Ojojoj, nu är vi tillbaka på den ljuvliga högstadietiden...men det minns jag inte, år & dar sedan ju!

Vad har du för kontakter som börjar på J?
Jennifer Mah
Johanna Lindh
Jon
Jonna
Jonna& Kalle
Jonte
Josefine

Har du privat nr just nu ?
Nej fan, bara för mesar =)

Hur många låtar har du på din mobil ?
197 stycken

Vad har du för bakgrundsbild ?
På mig själv, såklart ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha denna va ganska rolig, den ska jag nog sno en dag när jag har tid!

2007-07-03 @ 16:59:59
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: l-o

haha gör det!

2007-07-03 @ 17:17:14
URL: http://saralo4.blogg.se
Postat av: Anonym

du har lite fler låtar på din mobil än på mig , ja jag får väl köpa en ny om sådär 5 år då jag kanske har råd. hahaha LOVE BABE !

2007-07-05 @ 13:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback