Känner....

....att det är dags för mig att blogga lite, var ju ett tag sedan & etersom jag har tjatat lite på någon av mina vänner, nej inte påhopp alls =) så får ju jag också ta mig i kragen & skriva en rad eller två.

Helgen som gick var väldigt lugn för min del. I fredags var det lite fest hos Olssons på Kingstreet sedan var det Tycho & Tages också ett litet tag men sedan var det hem ganska tidigt & mys ;-) Lördagen började med frukost hemma hos Gabby med Elise & Adam, även Tulle vaknade till efter ett tag! Till stan för att köpa present till Lina. Hem göra i ordning sig, ut till pappa på överraskningfest, hem igen hämta upp bästa tjejerna för att sedan köra till Lina. Väl hos Lina bjöds det på god mat, mycket tjo & tjim. Uhhh till Blupp Blupp, Blupp Blupp till Öhh Öhh...haha svårt att skriva det, men satan vad roligt det var =) Det blev även en tur ner till staden som var relativt tom på folk men det var ju inte så konstigtdå Helsingborgs festivalen var i full gång. Våga vägra den dock! haha. Det bjöds även på en helgalen roadtrip där jag var chaufför. Helt crazy! Söndagens stora höjdpunkt var givetvis Cabaré Mix på campingen. Bord var bokat då vi åt en liten bit innan showen skulle börja. Värt att nämnas var att nu vet vi verkligen vad "kärlek vid första ögonkastet" innebär, eller hur Vicke? haha. Efter det var det dags för kalas hos familjen Tycon, trevligt värre. Sedan var det hem & titta på film. JA, det var den helgen det...trots att det inte låter så så var faktiskt denna helgen ganska hård, i alla fall för några av oss, eller har jag fel?
Igår var det Bois & herregud....fy fan vad dåliga de är. Fattar inte vad som händer, men en del av dem kanske borde tänka efter lite vad de gör på helgerna & satsa stenhårt på fotbollen, det kan verkligen behövas nu...
Idag är det innebandy & I love it! Båstad till helgen & det skall bli underbart...

Måste bara tillägna en rad till mina underbara vänner, vad hade man gjort utan er? Ni är de bästa!

"Dunka mig gul & blå"   Haha....

Kommentarer
Postat av: Klarrie

Hårt var det för mig iallafall! Fint med roadtrip också!
Puss

2007-07-31 @ 16:54:57
Postat av: Sofie

hahahaha DUNKA MIG GUL OCH BLÅ... sjukt!

2007-07-31 @ 20:51:51
URL: http://www.sofiecaroline.blogg.se
Postat av: gabriella

tidigt i fredags ? sara du va fan på tages då är det inte tidigt .. haha men mys kan jag tänka mig att du hade ;) snart flyttar du till din lilla lya , gud så lovely. hörs senare . love babe!

2007-08-01 @ 08:55:20
URL: http://gabbyflabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback