Jag erkänner!

Jag tog denna ifrån en annan sorts blogg men tyckte att den passade bra.

"Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den?"

Annars då? Öppning på jobb imorse & snacka om att jag har varit trött idag, riktigt segt, kan väl delvis bero på vädret...är sååå trött på dett jävla skitvädret nu rent ut sagt! Nej, hit med lite sommar nu, inte konstigt att folk blir deppiga. Var & mös & tittade på film med Elise & Gabby ett tag sen varit på Tycho & spelat lite spel som vi inte annars brukar faktiskt med Klarrie & Elise, tog en promenad hem & det var skönt. Ligger nu i sängen & lyssnar på min absoluta favoritlåt med Justin - Losing my way.
Inte många dagar kvar att jobba nu, skall inte klaga älskar verkligen det jobbet men icke i detta vädret, riktigt drygt då...Båstad snart, längtar otroligt dit & håller alla tummar jag bara kan för att solen vill komma fram då =) Satan vad detta inlägg kretsar kring väder & vind, men kan det göra annat egentligen? Det är ju det enda man tänker på.

När skall tigandet ta slut & isen brytas? Skall det ta slut? Varför är det som det är? Ja det får väl ta sin tid... 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu är du hemlig igen!!

2007-07-27 @ 12:27:18
URL: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback