Helgen som gått

Börjar med att skriva om i torsdags, dagen då Bois återigen slog HIF denna gången på bortaplan, med ett ungt lag & i Svenska Cupen. Efter matchen var jag nere i stan & firade lite med Tulle, Malin & Linus (stjärnan), mycket trevligt.  Synd bara att kvällen var tvungen att sluta som den gjorde men så är det ju när det finns sådana jävla idioter!! Fredagen var det först jobb sedan fixa naglarna sedan hämtade jag Emma som kom & hälsade på. Vi åt på SeVen, hem om & dricka lite rödtjut sedan avslutades kvällen på Tycho...En mycket trevlig kväll! Igår efter jobb var det hem, duscha & packa lite för att sedan resa in till Ven där det var Venfestival. Gänget för kvällen samlades hemma hos Olssons där det bjöds på grillat, dricka & lite kubb. När klockan närmade sig 10 snåret begav vi oss til festivalsområdet som denna gången var uppe vid Tycho Brahe. Joddla med Siv stod på scenen & vi stod & gungade med =) En tur till Turistgården hanns det också med sedan var det dags att gå hem & ja jävlar vilken tid det tog för oss två men kul hade vi på vägen i alla fall...haha. Väl hemma hos Olssons igen var det fullt hus & ett väldans liv för att vara den tidpunkten på dygnet men efter många om och men & lite flyttande hit & dit somnade vi alla gott. Tack alla som var med för en riktigt rolig dag/kväll/natt/morgon! Idag har jag varit ute på campingen lite sedan ute hos familjen Olsson på Tallvägen sen körde jag inom Li & pratade lite med Li, Gabs & Danne. Ja jag måste ju erkänna att det har varit en lite tung söndag, men det var helgen värd!!

Nu ska jag somna in till Beck, jobb imorgon & sedan en löptur efter det förhoppningsvis =)

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: gabs.

underbart att du bloggar lite :) haha ja det var fullt liv hos olssons vid en tidpunkt då det borde vara lugnt och skönt. hörs snart. ciao bella ;)

2007-07-02 @ 16:17:00
URL: http://gabbyflabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback