Fattar ingenting....

Folk tjatar på mig att jag skall blogga, jag tycker att jag bloggar på ganska bra...haha. Så här kommer en blogg made by Sara L-O =) inte så lång men dock en blogg utan en lista!
Karnevalen i stan började igår & givetvis fanns bästa tjejerna på plats, efter lite förfest hos Sofie & Roger gick vi ner i stan för att se Danny, men det blev ändrade planer på vägen, det blev Tycho istället. Där befann jag mig i stort sett hela kvällen förutom en tur till hamnen & en tur till Wallmans där det var mycket trevligt att träffa & prata med dig ;-) Min äckelbild av dig gick bort igår, bara så att du vet....hahaha. Dig var det dock mindre kul att prata med, fattar inte vad du håller på med men det är nog bra för mig att du är som du är för tillfället! Men det roligaste på hela kvällen måste nog ändå vara när jag & Klarrie cyklar hem, vi har precis lämnat av Jonte, cyklat förbi Hvilans & så är det den där mardrömssvängen som kommer, vi håller oss på vår sida dvs. höger sida men så kommer där en dåre från andra hållet inne på vår sida också så PANG Klarrie & den mystiska typen krockar....haha ni skulle ha sett det! Efter när vi ska cykla iväg igen låter inte hans cykel helt hundra så vi hoppades på att de inte skulle fungera för det var ju hans fel =)
Just nu ligger jag i sängen & tittar på McLeod´s Daughters & planerna för dagen är väl inte så många. Toavakt 23-01 är väl egentligen det enda som är bestämt, vi får väl se vad som händer men vi lär väl ses i dimman ;-)

So long my fans!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va inte så hemlig! haha

2007-07-13 @ 12:48:36
URL: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback