det börjar närma sig...

ja det gör det verkligen & det börjar kännas på allvar också, shit! Men just nu känns det bra i alla fall.
Vaknade av sms imorse, alltid trevligt i och för sig, men detta var skumt, följdes av fler inte så skumma sms sedan ett samtal som tyvärr avlutades lite hmm vad ska man säga, tvärt kanske!? Men allvarligt talat vad hade du förväntat dig?  Det kändes verkligen skönt att kunna säga nej, att kunna göra det utan att ångra sig direkt efter vi lade på .Trots att det var så korkat som det var så hade det kunnat sluta helt tvärtom för ett tag sedan men som sagt känns skönt att ha kommit över det stadiet. I och för sig ska man aldrig säga aldrig & det ska jag inte göra i heller för jag vet att det inte går ;-)
Jaja så var det med det över till något helt annat.... har varit & inskaffat mig lite "hemsaker" idag grunden ungefär såsom diverse glas, tallrikar, bestick & lite annat smått & gott! Dessutom har jag beställt soffa men det tar ett tag innan den kommer dock...well well. Nu är det bara en av de stora & mest viktiga sakerna kvar innan allt är färdigt & det är att skriva på kontraktet men det blir väl inom kort hoppas jag =)
Helgen har varit ganska hård måste jag erkänna. Fredagen började med att åka till Helsingör med mor & vänner från Örebro. Det inhandlades en del rödtjut & även en del cider & dyl. Hem duscha göra i ordning sig för att sedan avnjuta middag på Baggens. Efter det begav jag & Gabby mig först till André där Gabby fick sin nypumpade & nersänkta cykel & jag pumpade min lite extra för vi skulle ju ut på cykeltur. Cykelturen gick till Li där det blev spel med Li, Danne, Klara, Sofie, Roger & även André & Johan ett tag, mycket trevligt (det var väl tur att mitt lag vann, haha)! Efter det flög vi ner i stan på våra racercyklar =) Tycho Lätt var det då som gällde & det var givetvis lika trevligt som vanligt. Lördagen började tungt, mycket tungt till och med ;-) men var snabbt igång igen, examensfest för kusinen vidare iväg till Sebbe Prahl där Elise befann sig, förfesta lite till där sedan blev det stan & Tycho/Tages mötte även upp Klarrie & Sophie =) En mycket trevlig kväll som tyvärr hade kunnat sluta bättre men men så blir det ibland!

Nä nu är det middagsdags, korv stroganoff, fint är det =)

So long!

Kommentarer
Postat av: gabby

du åt alltså korv stroganoff igår , gissa om jag är avis. jag älskar ju det. och jag har inte ätit det på jätte länge typ. hörs sen babe. pusshej!

2007-07-11 @ 08:46:35
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: tulle

jasså, en till bloggnörd att följa nu.. haha
har du hört namnet på din nya lya eller?

2007-07-11 @ 13:19:10
Postat av: l-o

Nej, vad?

2007-07-11 @ 16:06:09
URL: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback