Då var det dags att...

att uppdatera här lite & givetvis berätta om den gångna helgen dvs. Karnevalshelgen. Karnevalen i Landskrona började i torsdags. Torsdagen skrev jag om i föregående blogg så att jag börjar direkt med fredagen. Jag, Gabby, Li, Danne, Carro & Vicke träffades på Tycho för att äta en bit mat & dricka lite gott. Eftersom vi skule stå toavakt senare på kvällen var det mycket lugnt med dricka denna dag. Jag möter upp Klarrie för att bege oss till våra kära Bajjamajjor på toget. Sofie & Linus höll oss sällskap & vi kunde även gå till Tages för att ta stämpel. Då toapasset var slut var det givetvis Tages som gällde & det var trevligt. Lördagen började med att jag, Gabby & Li var nere & tittade på grabbarna som rodde nere vid Nyhamn. Solen gassade & det var bara allmänt mysigt att sitta där & titta & prata =) Efter det skulle jag & Li gå rundor & slösa lite tid medan vi väntade på Gabby men Mange kom så vi gick & drack en öl med honom & Rickard på torget sålänge. När Gabby var färdig begav vi oss till Maddes för att äta lite frukost & dricka lite mer öl. Nu började det bli lite stressigt var ju tidig samling hos Gabby där hon skulle ha fest fast att hon inte var hemma så Tuller & Klarrie tog över ansvaret för festen =) Hem, göra sig i ordning & iväg. Festen var mycket trevlig & efter den var det först & främst stämpel på Tages som skulle fixas sedan Tycho, Wallamans & lite annat smått & gott ;-) innan det slutligen bar av till Tages där Karnevalen avslutades, en mycket trevlig kväll med allt vad det innebar =)
Det var Karnevalen det & nu är det snart  helg igen, det är helt sjukt vad tiden går fort. Idag har jag först jobbat sedan tog jag, Gabby & Elise "Damen" till Helsingborg där vi skulle möta upp Li för att avnjuta en middag, vi gick till vårt annars favoritställe Olsens skafferi. Tyvärr var det nog inte riktigt deras dag idag, kaos är det rätta ordet. Förrätten smakade ingenting, maten likaså, lite fick vi & servitrisen var allmänt snurrig. Nej, besvikna blev vi, där som annars brukar vara så gott. Men men...Efter middagen körde vi ner till Norra Hamnen där vi åt glass, pratade om kulor & tittade på båten "Sunny". Elise visade även oss var det ekade :-) En väldans trevlig dag med dessa tjejer!

Nu är det Beck & läggdags! & nej jag fattar INTE vad som har hänt med min text men störigt är det i alla fall!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, vad har hänt med texten?! Tur att man har en laptop... Fick sitta med skärmen två mm från ögonen.. haha Gessle ikväll, skulle ni med?! Puss

2007-07-19 @ 08:49:09
URL: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback