ännu en lista!

JA eftersom mina vänner är flitiga listanvändare får väl jag också ha med den på min blogg!

brukar du?

titta på dig själv i spegeln:
Alltid!
gnälla: JA, tyvärr
sova: Mmm, mycket
ha ångest: Finns alltid något man har mer eller mindre ångest för
skada dig själv med flit: Aldrig i livet! Varför göra det?
ta mediciner du inte borde ta: Nej fan 
vilja dö: Nej, aldrig. Varför dö när man kan leva?
drömma mardrömmar: Sometimes
drömma sexdrömmar: Det händer
klä dig i svart: Ja
gå till kyrkan: Är ingen stammis men då man måste får man ju gå dit
gå i skolan: Ja, Sally Student det är jag det =)
röka: Nej
hata folk: Inte brukar men visst händer det att man gör det ibland
lita på folk: Ja det måste man göra

vem?

saknar du: Ingen speciell för tillfället
vill du döda: Ingen
rörde dig sist: Sunny, räknas inte djur var det väl någon av grabbarna igår
vill du slå: För många för att jag ska kunna göra det, trots att jag är lite utav en fighter i blodet...hahaha!
kysste dig sist: Räcker att mina vänner vet det men det finns säkert fler som hade velat veta ;-)  Det finns även en oskriven regel att allt som händer där stannar kvar där! Hahaha.
vill du kittla: Gabbyflabby såklart!
kramade du sist: Hmmm, någon av grabbarna igår, tror att det var Carl-Oskar faktiskt
vill du prata med: Elise för jag ska gå till henne snart
skrek du på sist: Kan ha varit vem som helst i lördags, var på krigsstigen då nämligen, Sorry!
vill du vara som: Ingen speciell utan lite av varje kanske
sårade dig sist: Privat
vill du bli galet full med: Gabby, Klara, Sofie, Elise, Vicke & Widdan såklart!
när var du riktigt glad senast: Igår var en trevlig kväll med några av tjejerna 
fick du sms från senast: Jonte
ringde dig senast: Gabriella
är vackrast på jorden: Förutom mig själv så är det mina nära & kära! Haha

har du?

för många vänner
: Man kan aldrig ha för många men jag har tillräckligt
tvångstankar: Nej
någon annan psykisk sjukdom: Det sägs att jag är lite utav en shoppoholic men annars ingen
någon skada: Skulle vara näsan i så fall =)
färgat håret: Yes
brutit några ben: Ja, näsbenet & tån för längesedan
några piercings: 1 + öronen
egen dator: Javisst
bra självförtroende: Det sägs det
kysst någon: JA
haft sex: JA
köpt kondomer: Nej
tagit nakenbilder: Naken & naken
sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
bjudit ut någon: Tror inte det
varit kär: Ja
dumpat någon: Ja, men sen blev vi tillsammans igen så så bra gick det
blivit dumpad: Japp
varit otrogen: Ja
stulit någonting: Ja en Tenorask på Infarten
lämnat landet: För utlandssemester ja 
rymt hemifrån: Nej
tuttat eld på nåt: Som alla andra har skrivit så är ju Elise min vän med :-)
gjort något olagligt: Ja, något har man gjort. Kissat offentligt hör ju til vanligheterna när man är lite rund om fötterna =)

hur..

svarar du i telefonen: 
Hej det är Sara!
fördriver du tiden: Titta på tv, prata i telefon, träna....
mycket pengar har du: Jag har så att jag klarar mig
tjänar du pengar: Genom att jobba & sen genom CSN...haha
ofta bäddar du sängen: Varje dag
ofta diskar du: Aldrig
ofta städar du: En gång i veckan kanske
många stör du dig på: Ojojoj alldeles för många
ofta träffar du din familj: Mamma varje dag, Pappa & de andra Olssons inte så speciellt ofta, Tobbe någon dag i veckan, Fanny oftast varje dag men nu är hon borta i 3 veckor.

välj

katt eller hund:
Hund
vit eller svart: Svart
varmt eller kallt: Varmt
vatten eller land: Både och, kan ej välja en av dem
sex eller kyssar: Samma gäller här
telefon eller internet: Telefon
musik eller tystnad: Musik
bok eller film: Film
leva eller dö: Leva såklart!


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha här finns en del fina svar ;) Seees ikväll! Puss

2007-07-12 @ 14:02:51
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: gabby

titta alla älskar listor ;) haha sen att alla vill kittla mig kan jag förstå. nu är det karneval , yeah . it is naaaaajs ;) höres later. ciao bella!

2007-07-12 @ 15:03:17
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: Sofie

blogga, blogga, blogga! =)

2007-07-13 @ 11:35:28
URL: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback