Ännu en helg...

....har passerat & det har den gjort snabbt vill jag lova. I fredags var det lite mys, rödtjut & en massa prat med Klarrie, Sophie & Elise nere vis Nyhamn, mycket mysigt! Efter det var det inom en gårdsfest sedan vidare till Tycho & Baggens....ja, denna kväll var alldeles för hård för min del men den var trevlig innan den blev det i alla fall =) Igår vaknade jag & var så bakis jag inte hade varit på väldigt länge, men upp & hoppa så att man kommer igång. Ner i stan en kort runda, hem & duscha, in på Ven där det var 45/50 års fest för Agnetha & Thomas, mycket trevlig tillställning det. Båten in till fastlandet igen sedan taxi till Duvstigen där det var dags för 25-års fest för Niklas. Även detta var en trevlig tillställning! Ner till stan & in på Tycho/Tages, helt okej kväll trots att där inte var så mycket folk ute men det blir ju vad man gör det till & då blir det oftast kul ändå =) Åkte hem med bästa chauffören & slocknade snabbt! Så sammanfattningvis har det varit en trevlig helg som mestadels har spenderats med mina underbara vänner =)
Träning som gäller snart, ska bli riktigt roligt, slippa springa & vara några stycken skall bli toppen!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback