Allmän fakta!

Namn: Sara Lindell-Olsson
Födelsedatum: 4 februari 1985
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Blond såklart ;-) hallå, blondiner HAR roligare!
Längd: 171 cm
Civilstatus: Snygg Sexig & Singel =)
Höger- eller vänsterhänt: Höger när jag skriver....
Stjärntecken: Vattuman
Kär: Alltid i någon eller något...haha. Har en tendens att vara hemligt kär ofta!

Steg 2
Skor som du bar idag: Mina svarta Lacoste & mina seglarskor
Dina svagheter: Hmm, kan nog vara ganska kinkig ibland, kanske lite för ofta!? Hatar att förlora men vet egentligen inte om det är en svaghet faktiskt.
Rädsla: Kryp, höjder & trånga utrymmen
Målsättning: För det första att bli klar med min utbildning

Steg 3
Första tanke när du vaknade:
Inte sådant här jävla väder idag igen!
Sista tanke innan du somnade: Tänkte inte gick i däck till Sex and The City

Steg 4
Pepsi eller CocaCola:
Givetvis CocaCola
McDonalds eller Burger King: Utan tvekan MaceDonkan, gillar inte burgare som smakar bränt men deras pommes & kycklig är i och för sig fina men Mc vinner med hästlängder!
Adidas eller Nike: Den var svår den....
Choklad eller Vanlilj: CHOKLAD eller Chokelaa som vi säger :-)

Steg 5
Svär du: Alldeles för ofta & alldeles för mycket, icke bra det
Sjunger du: I duschen & ibland när jag är ute & går & givetvis när det är time för Sing Star då är jag som bäst!
Duschar du varje dag: Ja, det gör jag
Gillar du skolan: Oftast ja
Tror du på dig själv: Självklart, annars är det svårt att komma någonstans
Kommer du överens med din mamma: Oftast
Kommer du överens med din pappa: Ja det gör jag väl

Steg 6
Har du under den senaste månaden.....
Druckit alkohol: Uhh ja
Rökt: Aldrig i livet endast passiv rökning men det kan inte räknas det är ju inte frivilligt ;-)
Shoppat: Absolut, ett måste!
Bakat: Nja, inte riktigt min grej det där
Stulit något: Nej fan jag är ingen tjuv

Steg 7
Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull: Jättefull har jag ju varit men däckat tror jag inte att jag har gjort faktiskt.....
Blivit kallad hora: Säkerligen
Blivit nedslagen: Japp på John´s i typ 5:an eller vad det var!?

Steg 8
I framtiden...
Namn på barn: Vill ju att min flicka skall ha med Vera i sitt namn i alla fall (efter farmor) annars är det nog en kompromiss sak :-)
Hur vill du dö: Vill inte gärna spekulera i det nu men att somna in hade väl varit det bästa
Vad vill du bli när du blir gammal: Beror på vad som menas med gammal

Steg 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Ja någon eller några finns där
Antal piercings: 1+öronen
Antal tatueringar: Inga, är glad att jag kom över den perioden snabbt dåman ville ha en
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Alldeles för få!
Antal saker jag ångrar: Ja några finns där väl men va fan man kan inte gå & tänka på dem



Kommentarer
Postat av: gabriella

jag älskar såna här listor :) därför snor jag av dig. nu är det helg, gillar vi skarpt ! ringer sen. love to you , min allra bästa vän!

2007-07-06 @ 11:15:38
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: Klara

Jag tror nog fan du har däckat någongång!!! Sugen på lite öl ikväll? Puss Puss

2007-07-06 @ 12:01:06
URL: http://klarrie.blogg.se
Postat av: Widd

SARA! :D "Rökt: Aldrig i livet, osv.." haha hörrududu jag kommer nog ihåg! när vi va smygrökisar på fester! (Eller ja, jag har ju inte kommit lika långt som du och SLUTAT ännu, men ändå.. :P) har inte hört mer om Liridon sen ditt sms btw, du får berätta den historien nästa gång hehe :) puss

2007-07-09 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback