Jävla skitblogg!

Har man suttit hör och skrivit ett tag och så försvinner den när man ska lägga upp den...frustrerande! Ännu en helg lider mot sitt slut. Denn helg har bestått av klassfest och utgång i Malmö i fredags vilket var mycket trevligt! Nightcup igår där man jobbade och slet, haha. Sedan hem och deckade direkt vilket var skönt. Idag står FHH på schemat men även städa och plugga bör göras så det ska jag väl hinna med. Världens bästa serie börjar idag också, OTH for life =) Hade en helt otrolig dröm inatt, det roligaste var att jag inte hittade till min lägenhet så jag fick fråga i receptionen, haha. Sedan resten, ja vad säger man? Pieces of you can´t get out of my head helt enkelt!


Inga kommentarer på de
t!

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på Idolfinalen som jag missade i fredags....så jävla gött att MARIE vann!!!




Herrarna vann, men först i sudden, satan vad tröga de är nu för tiden. Hem om i Gabbys tillfälliga sambolya ett litet tag, Ranking the stars och lite prat seda var det hem om mor för att hämta madalåda till imorgon, lång dag i skolan ju. På tal om Ranking the stars, jag gillar verkligen det programmet trots att det är ganska meningslöst men jag stör mig så in i på Anna Jävla Book. Hon ska hela tiden vara så prydig och duktig på allt, som idag när de rankade vem som hade flest lik i garderoben, ja då tog hon upp att hon hade kört för fort. Men hallå, vakna!

Knappt pinsamt va...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback