Hur kan ett sms betyda så mycket minnen?

Julafton igår ja, den var lika bra och lång som vanligt. Jag måste ha varit snäll må jag säga =) Firade hemma hos pappa sedan var det den årliga samlingen hos Olssons, där mötte man tre hyfsat sega i soffan...haha. Ner på Tycho och sedan avslutades kvällen på Tages som sååå många gånger förr.
Idag är det dags för partaj...igen! Fru Löfgren bjuder hem och det blir staden även denna kväll. Mer info om den kommer eventuellt imorgon eller någon dag....

För ett par dagar sedan raderade jag alla sms och bildmeddelande och allt på min gamla mobil. Då när jag läste igenom allt innan jag raderade det slog det mig hur mycket minnen det kan ligga bakom sms, var man befann sig när man fick det, hur man kände, vad som hände den kvällen osv osv. Det är ändå rätt sjukt att det är så. Kändes även som om man lade saker bakom sig då man raderade, man försökte kanske helt enkelt sluta att minnas vissa saker!?

Nej, nu ska jag titta på film och ladda inför kvällen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback