Gammal kärlek..

Ja, jag slog på 4:an då vid 8 för att se lite på Carola i Betlehem och vem dyker upp där om inte min gamla kärlek Rickard Engfors! Måste dock medge att han inte är lika het längre som han var innan....lite besviken där. Men Gud, tänk att kunna sjunga som den kvinnan, helt otrolig röst!  Ja tänk att kunna sjunga lite i alla fall =) Det sägs ju att man inte behöver kunna sjunga för att vara bra på Singstar, kan faktiskt ligga något i det men lite toner måste man ju faktiskt kunna sätta så det så!

Har varit i skolan idag sedan blev det en runda på Nova med Emma. Fick mig en riktigt snygg mössa och ett par efterlängtade vantar då jag verkligen inte hittar mina andra, har ingen som helst aning om var de kan vara i heller...Och nästan alla julklappar är färdiga också vilket är riktigt skönt, resterande ska bli färdiga denna veckan hade jag tänkt mig, vi får väl se hur det blir med det. Hittade dock ingen stjärna som jag kan ha i fönsterna men får ta tag i det ordentligt med inom det närmsta...

Nej, det var allt från mig....ska fortsätta njuta av denna kväll med alla mina ljus omkring mig. Har satt upp en fin fin ljusgrej på väggen idag också och det blev riktigt nice =)

Inte en käft, kasst, riktigt kasst!

Och så lite ögongodis:

image6


Denna kärlek rostar dock aldrig =)





Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken bil Sara : ) Wooh, men vilken kärlek menar du? Kan det vara till Flaskan? Oj, lät som jag menade att du var alkis : P inte meningen

2007-12-05 @ 18:30:20
URL: http://ninamolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback