Det handlar om att ge OCH ta!

Träning idag...var först med på Jonnys kvart sedan gav jag mig ut i det fria för att ta en joggingtur. Måste erkänna att det faktiskt var skönt., är inte någon löpare annars direkt, men med bra musik och med rätt tempo var det riktigt härligt. In och köra lie styrka sedan så kände även jag av att jag hade tränat....

Har nästan precis fått stopp på den fors av blod som strömmat ut genom min näsa, ja den jävla näsan, börjar bli lite småtrött på den faktiskt.

Efter många om och men var det DH hos Olssons på Kingstreet mycket trevligt men det är för tråkigt att det ska behöva bli så, skärpning därute! Nej, nog från mig....Sleep tight gott folk!


                                     image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback