Comeback imorgon?

Yes, imorgon är det äntligen dags för min "comeback" i FFF eller ja jag ska vara ombytt i alla fall så får vi se vad som händer sedan. Har varit så jävla trist att inte kunna träna innebandy när man inte har ont.
Igår var en av de roligaste kvällarna på länge. Dagen började med jobb vilket var ganska segt dock. Hem om för att sedan åka till Hjärnarp och titta på när FFF gjorde så att Hjärnarp inte var obesegrade längre, vinst med 4-3 vilket var riktigt gött. Bra jobbat tjejer! Hem och göra sig i ordning för kvällens festligheter. Hem till Tessan där vi spelade spel, Absolut överens, och snackade lite skit medans det dracks en massa =) Ner på stan med Mary och Zutt för att göra Tagés osäkert. Tages var mycket trevligt, en lång promenad hem sedan var sju tokar i min lilla lägenhet och alla skulle sova här. Ja, tre låg i sängen, en i soffan och tre stackare på golvet...Men fy satan vad kul vi hade, vilka kommentarer, hahaha. Zutt, du var lätt den bästa igår!  - Schnitzlen säger jag bara eller "Ni luktar"! En riktigt lyckad kväll var det utan några som helst men....
Denna dag har bestått av först slöande på soffan typ halva dagen, OTH, middag med Zuttan på Kajos, film med Gabby och Adam och en långpromenad nu på kvällen vilket var väl behövligt!

Haha, kan man göra annat än att skratta?

So long!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback