Back to school...

Ja, efter två veckors praktik är det dags att sätta sig i skolbänken igen kanske inte bokstavligt talat men ja ni förstår. Har varit två helt underbara samt mycket lärorika veckor, me like!
Torsdagen spenderades på Dagcentralen i Hbg då det återigen var dags för operation av näsan vilket gick bra, man kan ju rutinen nu =) Träning i fredags som jag tyvärr bara kunde titta på, sedan hem till Jonna och Kalle för att titta på Idol och ja rätt gick till final, Heja Marie!
Igår var det först en heldag i IH då både FHH (förlust 6-3) och FFF spelade (vinst 8-5) göra i ordning sig där för att sedan vandra vidare till Jonna och Kalles 25-års fest! En mycket trevlig kväll som var lugn för mig vilket var skönt. Idag har jag mest legat i sängen, vilket jag alltid gör på söndagar tycker jag, men även hunnit med att städa, få upp "julkonerna" som jag nog mest tycker är en flopp tyvärr och givetvis varit nere i stan en runda. Ska somna in till Grease nu vilken minut som helst så att jag är utvilad och laddad för en ny vecka imorgon!

Tjoff........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback