5 dagar...

Eller ja snart 4 dagar kvar till Julafton. Det är helt otroligt vad tiden går fort vilket är både positvit och negativt. Vet egentligen inte vad jag ska blogga om, känner mig helt tom i huvudet. Gör det nog mest för att jag ska ha det gjort känns det som. Gårdagen bestod av mycket innebandy för ovanlighetens skull, eller? =)  först F16 sedan HJ20.     - Hur kan man bara ändras som person på några timmar? Men det är inget nytt direkt i och för sig!
Denna dag har varit lååång. Började skolan klockan 8, vet inte senast vi började då, med vårt Klassmöte gick helt okej med tanke på hur flummig uppgiften i sig var så. Hem, Väla, IKEA och veterinären. Sedan nu ikväll har det blivit en lång och skön promenad. Ligger i sängen nu med Sex and the City, kan knappast bli bättre va =)
Morgondagen består av först lite jobb på Lorry sedan Spa- och Tacokväll med Emma x 3 samt eventuell utgång, denna kväll ser jag verkligen fram emot!

Sov så gott gott folk!

                                                                                             Vi imorgon?

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback