2008

Shit vad tiden går fort alltså. Kommer ihåg när man skulle fira in 2000-talet, hur stort var inte det? Ja, snart 10 år sedan är det...helt sjukt! Året som har gått har varit både upp och ner, ja som vanligt då...inget speciellt utöver något annat. Låter som om jag har världens tråkigaste liv. Absolut inte men kan som sagt inte ta ut något så jätte speciellt. Skulle kunna vara att jag har tagit ett stort kliv in i vuxenlivet kanske då jag flyttat hemifrån, det var ett ganska stort steg faktiskt =) Annars har allt flytit på som vanligt...skolan, vännerna, innebandyn,    
fotbollen (?) killarna haha, ja allt möjligt.
Morgondagen ska firas hemma hos Brokopp/Jacobsen  med ett glatt och trevligt gäng. God mat och dricka förhoppningsvis...Desserten kommer att vara delikat då jag & Gabs står för den =) haha.                          Rosa chokladmousse                      

Jag kommer förmodligen att inleda det nya året med lite plugg, en paruppgift som ska in snart samt Gothia cup i innebandy med 20 småtjejer, kommer gå galant.

Nej, ni får alla ha en underbar nyårsafton och Gott Nytt År!

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback