Ja, jag är dålig!

Mina vänner säger att jag är dålig på att blogga & JA det är jag för tillfället, riktigt dålig till & med. Kanske beror det på att jag har haft lite dåligt med tid, kanske beror det på att jag har för mycket i huvudet som inte bör skrivas här, kanske beror det på något helt annat, ja jag vet inte helt säkert om jag skall vara ärlig.

I fredags var det lite inflyttningfest för tjejerna här hemma, en trevlig tillställning som avslutades med Tycho & taxi hem av Gabs & Adam, tacka fan för det!
Lördagen tillbringades med min allra bästa vän då vi hade lite "Bästiskväll" vilket innebar pizza, film & allmänt mys!
I söndags var det DM-match mot Kävlinge...slutade 4-4 vilket vi skall vara nöjda med med tanke på att vi låg under med 4-1.
Idag har det varit jobb sedan träning, innebandy är det bästa jag vet för tillfället, längtar som bara den till fre.lör då vi skall spela match =)

"Du är söt som en ängel...." TACK! Sådant vämer trots att det bara kommer ifrån ett litet barn. Det sägs ju att de alltid brukar tala sanning ;-)

Nej, detta var allt från mig för denna gången, sängen hägrar! Sov gott


Kommentarer
Postat av: gabriella

sara du har bloggat , hurra :) visst är mitt nya ställ ljuvligt ;) haha och visst bråkade vi både om vitlöksost och vitlöksbröd..haha hörs sen babe ! tjingeling my love !

2007-08-23 @ 09:28:07
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: Klarrie

Du jag fick precis ett sms om att Gotte kommer på lördag =) Ses ikväll babe!

2007-08-23 @ 10:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback