In i dimman var det ja =)

Ja, jag sade till mig själv att det var in i dimman som gällde i lördags & visst blev det så, haha. Först sitta i IH hela dagen då det var Kick off & diverse lag mötte Munka Ljungby i träningsmatcher...vår match vann vi med 4-2! Efter det var det hem om & göra sig vacker inför kvällen. Ner til Klara där förfesten hölls, jag hade mitt eget barbord & vi körde både "staken" & "kastrullen". Ner till Tages & ta stämpel, sedan Tycho, Akro & Baggens för att sedan avsluta kvällen som så många gånger förr på Tages. En helt okej kväll!

Jag hoppar tillbaka en dag & vill bara nämna fredagen också...DM match mot Palmstaden, vinst 4-0 sedan bara hundvakt & träffade Vicke & Klara ett tag.

Igår var det tungt, väldigt tungt att gå upp...haha. Men FHH skulle spela match & det kan man ju inte missa, så ut i IH & piggna till sedan hem till mor & äta & tvätta lite. Kvällen avslutades med film kräng, kräng & åter kräng med Klara, Vicke & Andy. En perfekt bakissöndagskväll helt enkelt =)

Är ledig hela denna veckan & det är faktiskt ganska segt, finns liksom inget man kan göra, alla andra normala jobbar & står i. Har varit & handlat lite, lämnat in kameran & städat, så nu finns inte så mycket mer att göra förän det är dags att laga mat & det dröjer ett tag tills dess...Lär bli en hel del OTH & kanske till & med lite Sex and The City! I kväll hoppas jag att det blir lite Yatzy & snälla lite Plump med, det är ju mitt favvo ;-)

"Killar säger hon är en player...." Hahahaha

Kommentarer
Postat av: Klarrie

Ja det säger killarna haha :) Blir säkert lite yatzy men plumpen hoppar vi över!

2007-08-27 @ 13:03:15
Postat av: l-o

Va fan...Då får vi ta lite Chicce kanske då?

2007-08-27 @ 13:12:47
URL: http://saralo4.blogg.se
Postat av: Sofie

Synd att inte jag ska va med för då hade jag röstat på Plump!!

2007-08-27 @ 13:28:33
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: l-o

Sofie: Ja, jävla svikare...Jag menar man kan ju inte missa en spelkväll med bästa tjejerna bara sådär...

2007-08-27 @ 17:20:10
URL: http://saralo4.blogg.se
Postat av: Sofie

Nej, jag vet.. =( Men det kommer väl fler kvällar med bästa tjejerna får jag hoppas!

2007-08-28 @ 08:10:53
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: l-o

Nja, tvkesamt...haha.

2007-08-28 @ 17:13:54
URL: http://saralo4.blogg.se
Postat av: mpn

och jag läser din...mkt yatzysnack...du är väl vinnaren???

2007-09-01 @ 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback