Idag skall detta göras:

  • hälsa på Elise & välja blommor
  •  ner i stan & se om där finns något snyggt till lördag
  • packa till Båstad
  • packa upp i lägenheten
  • packa resten här hemma & flytta till lägenheten
  • TRÄNA

ja det var vad som måste göras idag. Igår var det först middag på SeVen med mor sedan en mysig filmkväll hos Lina, synd bara att filmen var så jävla kass & då har jag ändå sett en del rosa filmer...=) Men denna var verkligen den sämsta jag har sett! Hyr aldrig filmen med Paris, om ni nu hade tänkt det ;-) Men sällskapet & glassen var bra i alla fall!

Drömde om dig i natt & haha vilken dröm gick liiite över gränsen om man säger. Ja nu är jag hemlig igen men det är föör rått att skriva det här, men jag ska berätta, jag lovar!

Kolla in denna, det är min favorit:

http://www.youtube.com/watch?v=C9gYuUxqkZU


So long!


Kommentarer
Postat av: Klarrie

Haha som jag älskar Pippi! Trevlig natt du haft :) Puss

2007-08-02 @ 10:52:29
Postat av: Sofie

hahaha sällan du är hemlig.. men får väl svar på msn nu ;)

2007-08-02 @ 10:59:06
URL: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback