Helgen som har gått!

fredags var det först jobb till 5 sedan hem om för att sedan åka till Helsingborg & träffa Emma. Middag på Brooklyn (?) sedan promenad & Chai Tea Latte nere i norra hamnen, mycket mysigt! Kommer bilder på Facebook när jag lagt in dem. I L-A igen gick jag ner till min allra bästa vän för att sedan gå ut en runda på stan, första stoppet blev på Melrose där vi mötte upp Elise & ett glatt gäng :-) Sedan till Tycho där Spink spelade, Baggens sedan Tycho igen där det var packat med folk vid detta laget! Men det var en trevlig kväll som avslutades på Speakers sedan en promenad hem med två helhärliga killar!

Igår var ju då den stora dagen, dagen då Gabby hade tjejfödelsedagsmiddag eller vad vi skall kalla det. Kvart i 7 hämtade jag upp Gotte vid Haralds för att sedan köra ner till Kingstreet där festen skulle hållas. Det bjöds på underbar mat som Gabby fixat helt själv, imponerad faktiskt! Mycket underhållning i alla des former & det var precis så kul som det är när gamla gänget samlas...."Denna kastrullen den skall vandra från den ena till den andra, låt den gå, låt den gå, låt den aldrig stilla stå...."  Fy fan såg ut & luktade som spya...Uhhh, men självklart slank det också ner, inget spottande i glasen denna kväll inte ;-) Dags för staden då vi först gick till Tages & tog stämpel sedan in på Tycho & Baggens en sväng innan det bars av till Tages igen där det dansades & pratades....En mycket trevlig & hellyckad kväll helt enkelt! Så tack Gabriella för denna kväll!

Just nu sitter jag hemma hos mamma & väntar på att tvätten skall bli färdig, ja läs & häpna JAG  tvättar, men så är det ju nu när man har flyttat =) Blir strax bjuden på middag också, fin fint! Sedan är det FHH som får den äran att ha oss på läktaren & efter det känns det som om det blir en film & sängen aningen tidigare än igår, jobb hela nästa vecka ju, men man skall inte klaga!

Ha en underbar dag allihopa för det skall jag ha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

"Det är den bästa isbjörnen jag någonsin träffat" hahahha Puss på dig lo, ses sen!

2007-08-13 @ 17:11:07
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: en från kingstreet

lo kan inte blogga, lo kan inte blogga llalllalallalalalallala

2007-08-17 @ 14:27:59
Postat av: Anonym

klantigt att skriva "en från kingstreet", man vet ju direkt att det är isbjörnen då! jag tyckte han var förstelnad och uppstoppad bara. men bloggar kan få liv i alla tydligen! ses sen babe! kisses

2007-08-17 @ 14:52:29
URL: http://f4president.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback