En liten lek!

Okej, en liten lek.
Du ska välja den bokstaven som texten säger. sen skriver du upp vad där står efter. Till sist har du en hel mening!

Ta första bokstaven i ditt förnamn.

A: När jag fyllde fem
B: Igår
C: I förmiddags
D: För tre år sedan
E: I torsdags eftermiddag
F: På min födelsedag
G: För tio år sedan
H: För två minuter sedan
I: För en liten stund sedan
J: När jag var liten
K: När jag var i din ålder
L: För tio minuter sedan
M: För en sekund sedan
N: När jag gick ut senast
O: När jag fick besök
P: För två månader sedan
Q: Precis nyss
R: Idag
S: För tolv timmar sedan
T: För en timme sedan
U: När jag var ledsen senast
V: När jag städade senast
W: För fem månader sedan
X: När jag ringde min bästa vän senast
Y: I förrgår
Z: För en vecka sedan
Å: För två veckor sedan
Ä: Igår morse
Ö: När jag var på semester

Ta första bokstaven i din mammas förnamn:

A: tafsade jag på
B: fes jag på
C: hade jag analsex med
D: mördade jag
E: retade jag
F: slickade jag på
G: slängde jag sylt på
H: hatade jag
I: rånade jag
J: sprutade jag vatten på
K: badade jag med
L: kysste jag
M: hade jag sex med
N: drömde jag om
O: slog jag till
P: satte jag fälleben på
Q: hoppade jag hage med
R: log jag mot
S: skallade jag
T: dyrkade jag
U: hoppade jag på
V: bröt jag näsan på
W: applåderade jag åt
X: var jag med
Y: stirrade jag hotfullt på
Z: lekte jag med
Å: kraschade jag en bil med
Ä: körde jag över
Ö: sparkade jag

Ta första bokstaven i ditt efternamn:

A: Grynet
B: Carola
C: en hund
D: mig själv
E: tre grisar
F: Basshunter
G: Ronald McDonald
H: min bästa vän
I: Mark Levengood
J: Paris Hilton
K: Orlando Bloom
L: Pippi Långstrump
M: Marilyn Manson
N: Tjorven
O: Edward Scissorhands
P: Zlatan Ibrahimovic
Q: min granne
R: Henke Larsson
S: Lena PH
T: en ko
U: hundra hönor
V: kungen
W: din mormor
X: George Bush
Y: Tyke
Z: din mamma
Å: kronprinsessan
Ä: Usama bin Ladin
Ö: Shan da Man

Ta första bokstaven ifrån något av dina syskons förnamn:

A: eftersom jag var hög.
B: för att han/hon/de räckte ut tungan åt mig.
C: för jag hade slagit ut en tand.
D: för mitt hår var trassligt.
E: för vi ville det.
F: och vi/jag ska göra om det om tio minuter.
G: och det bryr jag mig inte om.
H: och sen skrattade jag i fem minuter.
I: eftersom hon/han/de inte gav mig en kram.
J: och sen åt jag en jordgubbsglass.
K: och det gjorde ont i mitt hjärta.
L: och ingen brydde sig.
M: eftersom vi bryr oss så mycket om varandra.
N: eftersom röster i mitt huvud sa åt mig att göra det.
O: för att jag skulle få status.
P: för att jag skulle bli känd.
Q: för att jag var arg.
R: för att jag ville ha öl.
S: för att jag hade brutit benet.
T: och sen gick jag och köpte lite hårnålar.
U: och sen gjorde jag en ful min.
V: eftersom jag var sugen.
W: eftersom jag var glad.
X: eftersom jag hade ont i armen.
Y: och sen skrek jag.
Z: eftersom jag hade tappat rösten.
Å: för att ingen ville veta av mig.
Ä: för att jag var mobbad.
Ö: och sen flydde jag från polisen

Hoppas att just du hade en trevlig liten stund =) Det var allt ifrån mig idag....Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Klarrie

När jag var i din ålder hade jag analsex med Zlatan Ibrahimovic och sen åt jag en jordgubbsglass! haha
Fin lek!

2007-08-02 @ 08:14:01
Postat av: gabriella

För tio år sedan tafsade jag på Edward Scissorhands och jag ska göra om det om tio minuter. hahaha ohhh så najs då ;)

2007-08-02 @ 09:53:33
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: Sofie

För tolv timmar sedan skallade jag pippi långstrump för jag hade slagit ut en tand.. haha den va inte så kul

2007-08-02 @ 10:15:05
URL: http://sofiecaroline.blogg.se
Postat av: l-o

För tolv timmar sedan kysste jag Pippi Långstrump & vi ska göra om det om tio minuter....Hmm.

2007-08-02 @ 10:22:20
URL: http://saralo4.blogg.se
Postat av: l-o

Klarries är ju lätt finast ;-)

2007-08-02 @ 10:23:31
URL: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback