2 nästan 3....

....dagar har gått sedan jag flyttade in i min alldeles egna lägenhet. Det känns bra, mycket bra faktiskt! Det mesta är i ordning & det börjar kännas på riktigt nu.
Igår var det innebandy, jag verkligen älskar det för tillfälet, förutom slingan innan då såklart...springa runt är inte riktigt min grej. Nej ge mig boll & klubba så är jag fit for fight!
Idag har jag först jobbat sedan var det fotbollsmatch hemma mot Stora Herrie, förlust med 4-0 and it sucks! Det såg stundtals riktigt bra ut men nej det är nog inte meningen att vi skall vinna.
Nä om man skulle ta & titta på en film & lägga sig i sängen nu, det är ju en dag imorgon med. Ja fy vilken tråkig blogg det blev idag, men det blev en liten en i alla fall. Snart helg igen & det är riktigt nice =)

Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback